Проекти на
уроці англійської мови
Одним з дієвих способів організації мовної взаємодії, що
вивчаються на уроках англійської мови є проектна методика.
Метод проектів - це комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати
навчальний процес, дає можливість учневі проявляти самостійність у плануванні,
організації та контролі своєї діяльності.
Метод проектів дозволяє
учням проявити самостійність у виборі джерел інформації, способі її викладу і
презентації. Проектна
методика дозволяє вести індивідуальну роботу над темою, яка викликає найбільший
інтерес у кожного учасника проекту, що, поза сумнівом, спричиняє за собою
підвищену мотивовану активність учня. Він сам обирає об'єкт дослідження, сам
для себе вирішує: чи обмежитися підручником з англійської мови (просто
виконавши чергову вправу), або почитати інші підручники, передбачені шкільною
програмою. Проте, часто діти звертаються до додаткових джерел інформації,
аналізують, порівнюють, залишаючи найважливіше й найцікавіше.
На уроках англійської мови можуть бути
використані такі типи проектів:
·
інформаційні та
дослідні (письмові доповіді, класна вистава),
·
оглядові
проекти (класні вистави, що супроводжуються повідомленнями, фотографіями,
·
схемами,
різноманітними доповідями оглядового характеру),
·
рroduction project (випуск стіннівок, постановка п’єси),
·
організаційні
проекти, проекти-презентації (організація роботи англійського клубу, проведення
вечорів, КВК, інсценування п’єси тощо
Метод
проектів за способом організації може бути:
·
індивідуальним,
·
парним
·
груповим.
Останні частіше
за все використовують на практиці. У цьому разі необхідно правильно, з
методичного погляду, організувати діяльність учнів у групах, роль педагога є
особливо важливою. Учитель є координатором проектної діяльності учнів, проте
значно зменшується його керівна роль: учитель виступає в ролі консультанта,
помічника, надає за необхідністю індивідуалізовану допомогу учням, стимулює та
підтримує процеси активного, усвідомленого навчання.
Отже, метод проектів –
це засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання, яке спрямоване на
розвиток учня. Через співпрацю учня з іншими учнями покращується мотивація
навчання, зникає напруження, підвищується віра в успіх. Результати цієї
технології такі: міцне та глибоке засвоєння знань, підвищений рівень
самостійної роботи учнів, високий рівень науковості в знаннях учнів, вміння
працювати в групі, проводити групове обговорення, згуртування дитячого
колективу, мотиваціяколективних досягнень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий