Мовленнєва зарядка
на уроках англійської мови
Мовленнєва
зарядка - це вміло організований початок уроку (зазвичай не
більше 5 хвилин), який здатен ввести учнів в іншомовну атмосферу та стимулювати
їх подальшу роботу:
- викликати в учнів бажання говорити по-англійські;
- налаштувати слуховий та мовний апарат учнів на іноземну мову;
актуалізувати у промові вивчений на попередніх уроках мовний матеріал;
- активізувати мовну діяльність з метою збереження образів в довготривалій пам'яті на основі нових ситуацій;
- розвивати спонтанну мова учнів.
- викликати в учнів бажання говорити по-англійські;
- налаштувати слуховий та мовний апарат учнів на іноземну мову;
актуалізувати у промові вивчений на попередніх уроках мовний матеріал;
- активізувати мовну діяльність з метою збереження образів в довготривалій пам'яті на основі нових ситуацій;
- розвивати спонтанну мова учнів.
Учителю, який добирає матеріал для проведення мовленнєвої зарядки, треба враховувати декілька правил для визначення її змісту і вибору форм.
Розробити такий початок уроку, яке викликає в учнів бажання говорити по-англійськи. Зв'язати мовленнєву зарядку з завданнями уроку.
Зв'язати мовленнєву зарядку з усіма іншими етапами уроку. Пам'ятати, що мовленнєва зарядка, не підкріплена подальшим ходом уроку, втрачає сенс.
Підготувати (бажано, але не обов'язково) кілька
варіантів мовленнєвої зарядки.
Мовленнєва зарядка є одним із найважливіших елементів уроку, тому що вона дозволяє найбільш
ефективно використовувати урочний час і виступає
- як засіб активізації уваги
- як засіб закріплення граматичних навичок
- як засіб розвитку пам'яті
- як засіб розвитку пам'яті, уваги
- як засіб розширення словникового запасу
- як засіб контролю усного мовлення
- як засіб навчання читання
- як засіб розвитку уваги, навичок зіставлення, порівняння
- як засіб тренування вимови
- як засіб формування мовної здогадки.
Для молодшої ступені навчання характерне використання гри як засобу навчання. Проте, гра не повинна стати самоціллю, вона повинна носити навчає і виховує характер. У середній ланці найбільшу роль грає орієнтація на особистість учнів. Мовленнєва зарядка може проводитися у вигляді бліц - анкетування, складання діалогів на цікавлять підлітків теми.
Приклади мовленнєвої зарядки
1
Betty Botta bought some butter,
"But, she said, this butter’s bitter,
But a bit of better butter will make my batter better”.
So, she bought a bit of butter better than the bitter butter,
And it made her batter better.
"But, she said, this butter’s bitter,
But a bit of better butter will make my batter better”.
So, she bought a bit of butter better than the bitter butter,
And it made her batter better.
2
A big black bug bit a big black bear,
A big black bear bit a big black bug.
A big black bear bit a big black bug.
3
The batter with the butter is the batter that is
better!
4. Role – play "TV competition” (тема „Сім’я”)
Клас поділяється на групи. Кожна група представляє англійську сім’ю.
Членам сім’ї інформація подається на картках.
MR. Brown 45 a worker
MRS. Brown 38 an engineer
ALEC 19 a student
SUE 10 a schoolgirl
Клас поділяється на групи. Кожна група представляє англійську сім’ю.
Членам сім’ї інформація подається на картках.
MR. Brown 45 a worker
MRS. Brown 38 an engineer
ALEC 19 a student
SUE 10 a schoolgirl
5. T: What’s the weather like today?
P: It’s not fine.
T: Is the sun shining?
P: No it isn’t, but it is going to rain.
P: It’s not fine.
T: Is the sun shining?
P: No it isn’t, but it is going to rain.
6. Вправи із
завданням для опитування „ Знайди того, хто...”
Так, при вивченні теми „Спорт” можна провести таке опитування:
Find someone who:
= likes sport the most of all;
= never does any morning exercises;
= does morning exercises every day;
= hates sport at all;
= runs in the morning.
Учні ходять по класу, запитують товаришів, а потім аналізують.
Наприклад: P1. It’s a pity nobody does morning exercises every day. Only Sasha does them sometimes.
P2.Sasha and Igor like sport most of all. Only Ann hates sport at all.
Так, при вивченні теми „Спорт” можна провести таке опитування:
Find someone who:
= likes sport the most of all;
= never does any morning exercises;
= does morning exercises every day;
= hates sport at all;
= runs in the morning.
Учні ходять по класу, запитують товаришів, а потім аналізують.
Наприклад: P1. It’s a pity nobody does morning exercises every day. Only Sasha does them sometimes.
P2.Sasha and Igor like sport most of all. Only Ann hates sport at all.
8. Work in pairs or groups of
three. Name two things that:
1. are very expensive.
2.
you can use to write with.
3. have a nice smell.
4.
are small enough to fit in
your pocket.
5. are dangerous.
6.
can make you feel happy.
7. are thin and sharp.
8.
you can wear above the
waist.
9.
you would find it difficult
to live without.
9. [ ı ]
Dick’s stick is thick,
Nick’s stick is not so
thick,
Pick’s stick is not so
thick
As Nick’s stick and Dick’s
stick.
[еı ]
Rain, rain, go away,
Come again another day,
Little Johnny wants to
play,
Rain, rain, go away.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий