вторник, 10 ноября 2015 г.

Мовленнєва зарядка на уроках англійської мови

Мовленнєва зарядка на уроках англійської мови

Мовленнєва зарядка - це вміло організований початок уроку (зазвичай не більше 5 хвилин), який здатен ввести учнів в іншомовну атмосферу та стимулювати їх подальшу роботу:

- викликати в учнів бажання говорити по-англійські;
- налаштувати слуховий та мовний апарат учнів на іноземну мову;
 
актуалізувати у промові вивчений на попередніх уроках мовний матеріал;
 
- активізувати мовну діяльність з метою збереження образів в довготривалій пам'яті на основі нових ситуацій;
 
- розвивати спонтанну мова учнів.

        
Учителю, який добирає матеріал для проведення мовленнєвої зарядки, треба враховувати декілька правил для визначення її змісту і вибору форм.
Розробити такий початок уроку, яке викликає в учнів бажання говорити по-англійськи. Зв'язати мовленнєву зарядку з завданнями уроку.
Зв'язати мовленнєву зарядку з усіма іншими етапами уроку. Пам'ятати, що мовленнєва зарядка, не підкріплена подальшим ходом уроку, втрачає сенс. 
Підготувати (бажано, але не обов'язково) кілька варіантів мовленнєвої зарядки. 
Мовленнєва зарядка є одним із найважливіших елементів уроку, тому що вона дозволяє найбільш ефективно використовувати урочний час і виступає 

- як засіб активізації уваги 

- як засіб закріплення граматичних навичок

- як засіб розвитку пам'яті 

- як засіб розвитку пам'яті, уваги

- як засіб розширення словникового запасу 

- як засіб контролю усного мовлення

- як засіб навчання читання 

- як засіб розвитку уваги, навичок зіставлення, порівняння

- як засіб тренування вимови

- як засіб формування мовної здогадки.

        Для молодшої ступені навчання характерне використання гри як засобу навчання. Проте, гра не повинна стати самоціллю, вона повинна носити навчає і виховує характер. У середній ланці найбільшу роль грає орієнтація на особистість учнів. Мовленнєва зарядка може проводитися у вигляді бліц - анкетування, складання діалогів на цікавлять підлітків теми.

Приклади мовленнєвої зарядки
1
Betty Botta bought some butter,
"But, she said, this butter’s bitter,
But a bit of better butter will make my batter better”.
So, she bought a bit of butter better than the bitter butter,
And it made her batter better.
2
A big black bug bit a big black bear,
A big black bear bit a big black bug. 
3
The batter with the butter is the batter that is better! 

4. Roleplay   "TV  competition” (тема „Сім’я”)
 Клас  поділяється  на  групи.  Кожна  група  представляє  англійську  сім’ю.
Членам  сім’ї  інформація  подається  на  картках.


MR. Brown       45      a  worker
MRS.  Brown    38      an  engineer
ALEC              19      a  student
SUE                10     a schoolgirl

5. T: What’s the weather like today?
P: It’s not fine.
T: Is the sun shining?
P: No it isn’t, but it is going to rain.
6.  Вправи  із  завданням  для  опитування  „ Знайди  того,  хто...”
Так, при  вивченні теми  „Спорт”  можна  провести  таке  опитування:
                         Find  someone  who:
 =  likes  sport  the  most  of  all;
 =  never  does  any  morning  exercises;
 =  does  morning  exercises  every day;
 =  hates  sport  at  all;
 =  runs  in  the  morning.
Учні  ходять  по  класу,  запитують  товаришів,  а  потім  аналізують.
Наприклад:
P1. It’s  a  pity  nobody  does  morning  exercises  every  day.  Only  Sasha  does  them  sometimes.
P2.Sasha  and  Igor  like  sport  most  of  all.  Only  Ann  hates  sport  at  all.



8. Work in pairs or groups of three. Name two things that:
1.     are very expensive.
2.     you can use to write with.
3.     have a nice smell.
4.     are small enough to fit in your pocket.
5.     are dangerous.
6.     can make you feel happy.
7.     are thin and sharp.
8.     you can wear above the waist.
9.     you would find it difficult to live without.
  1. are yellow.
9. [ ı ]
Dick’s stick is thick,
Nick’s stick is not so thick,
Pick’s stick is not so thick
As Nick’s stick and Dick’s stick.

 [еı ]
Rain, rain, go away,
Come again another day,
Little Johnny wants to play,
Rain, rain, go away.



Комментариев нет:

Отправить комментарий