среда, 11 ноября 2015 г.

Алгоритм проектної діяльності

Етапи методу проектів
Діяльність учителя
Діяльність учня
І. Постановка проблеми задачі
1.Підводить учнів до усвідомлення проблеми, мети діяльності.
2.Добирає орієнтовну назву проекту.
3.Дає завдання щодо форми виконання проектів.
4.Пропонує операційні карти з розробки тематичних питань.
1.Усвідомлюють проблему.
2.Визначають мету діяльності на уроці.
3.Придумують варіанти назв проекту.

ІІ.Самостійна дослідницька робота.
1.Організовує групову дослідницьку роботу учнів, застосовуючи активні та інтерактивні методи.
2.стежить за індивідуальною роботою учнів.
1.Обговорюють у групах аспекти тематичних питань.
ІІІ.Критична оцінка проміжних результатів
1.Організовує обговорення тематичних питань, створює сприятливу психологічну атмосферу.
2.Стежить за логікою думок школярів.
3.Коригує розумову діяльність учнів, тактовно виправляє помилки, висловлює побажання, підводить до певних висновків.
4.Формулює домашнє завдання, указуючи термін виконання.
1.Висловлювання думки щодо аспектів тематичних питань.
2.Розкривають різні погляди на проблеми.
3.Займають певну позицію згідно зі своїм життєвим досвідом, переконаннями, особистісними орієнтаціями.
4.Створюють мікропроект (якщо отримали додаткове завдання).
5.Оцінюють роботу одне одного.
ІV. Захист проекту
1.Організовую захист учнями власних проектів на уроці чи позакласному заході.
2.Організовує оцінювання, виставляє підсумкову оцінку.
1.Створюють власні проекти, відповідно оформлюючи.
2.Готуються до захисту проектів.
3.Беруть участь у підготовці підсумкового уроку (заходу).

Комментариев нет:

Отправить комментарий