среда, 18 ноября 2015 г.

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ – ПРОЕКТУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
НА ТЕМУ : «My favourite animal»
у 2 класі
Тема. My favourite animal
Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; вдосконалювати навички читання та письма; тренувати в описі улюбленої тваринки; розвивати творчі здібності учнів; розвивати мовленнєві навички за вивченою темою; розвивати пам'ять, увагу, мислення, уяву; виховувати любов до тваринного світу та до природи зокрема.
Обладнання: підручник, робочий зошит, флеш-картки, програвач, клей, ножиці, олівці, шаблони домашніх тваринок.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання/Greeting
- Hello, my dear, children! I`m glad to see you! How are you?
(Sing song “hello song”)
2.Повідомлення теми та мети уроку/Aim
- Look at the blackboard. What do you see there? Подумайте і скажіть, якою буде тема нашого уроку? Yes. Animals. And today you will make project work “my favourite animal”.
3.Уведення в іншомовну атмосферу/Warming up
·        Game “Word Clap”
Учні розташовуються колом і разом відбивають ритм, спочатку повільно, потім усе скоріше: тричі по колінах, а четвертий раз – у долоні. Із кожним четвертим оплеском один із учнів називає тваринку. Назви можуть повторюватися, але не раніше, ніж через п’ять слів.
4.Перевірка домашнього завдання/Checking Homework
Вправа 6, ст.97. (Учні розказують про свій похід до зоопарку)
ІІ. Основна частина уроку
1.     Повторення лексичного матеріалу/Vocabulary Revision
-         Say true sentences. ( На дошці  у три стовпчики написані слова, завдання учнів їх сполучити і прочитати речення).
Giraffe                                                      big ears
Snakes                                                      long neck
An Elephant                 has got                 short tail
Bears                                                        sharp teeth.
2.     Розвиток навичок мовлення( впр.1,ст.98)
·        Speaking
-         Look and say.( Подивитися на малюнок і сказати, у кого яка улюблена тваринка).
·        Reading  (ex.2,p.98)
-         Read the text about Laura`s favourite animal. Work in pairs. Ask each other about your favourite animal.
·        Фізкультхвилинка ( рухи виконуються під веселу музику)
Stand up! Hands up!
Hands down! Hands on sides!
Hands on hips! Sit down!
Stand up! Jump! Run!
Swim! Climb! Go!
And sit down!
3.     Робота над проектом/Project work(Див.додаток)
-         Зараз ви робитимете проектну роботу. Ваше завдання, обрати шаблон улюбленої тваринки, обвести його на своєму аркуші поперу, домалювати ті елементи, яких не вистачає та розфарбувати її. Потім за планом ви маєте написати про неї. Отже, вперед. Let`s go!
1.     My favourite animal is
2.     It is
3.     It has got…,and…
4.     It can
5.     It lives
6.     It eats
ІІІ. Заключна частина уроку
1.     Домашнє завдання /Homework
Виготовити маску улюбленої тваринки
2.     Підсумки уроку/Summarizing
·        Рефлексія
Учні, по черзі, продовжують будь-яке речення
1.     Мені більше всього вдалося…
2.     Мені було важко…
3.     Мені сподобалося…
4.     Я можу себе похвалити за…



















Додаток
PROJECT WORK
“My favourite animal”
Date_______           Form_________         Name_____________________

























1.   My favourite animal is__________________________
2.   It is_________________________________________
3.   It has got______________ and ___________________
4.   It can__________________ and __________________
5.   It lives_______________________________________

6.   It eats_______________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий