среда, 18 ноября 2015 г.

На допомогу вчителю

Дидактичні ігри на уроках англійської мови

"Eat - Don't eat"
"Їстівненеїстівне". Ведучий кидає м'яч одному з гравців, і якщо ведучий називає їстівнем'ячик треба зловити, якщо неїстівнені.

"Snowball"
Гра проводиться з картками. Р1 називає першу картку, Р2 - першу і другу, Р3 - першу, другу і третю. Наприклад: P1: Rabbit; P2: rabbit-rose; P3: rabbit-rose-road.

"What is missing"
На килимі розкладаються картки із словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.

"Pass the card"
Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попереднє слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть вимовляти : "I have а."/ "I have а. and а.".

"What words do you know?"
Вчитель називає звук/літеру і показує дітям скільки слів вони повинні пригадати. Потім вчитель ставить питання: "What words for this sound/letter do you know?", а діти згадують і називають слова на заданий звук/літеру.
(Гру можна проводити по командах).

"Blocks"
Гра проводиться з кубиками. На кожній стороні кубика слово на певний звук. Діти, кидаючи кубик, називають випадені слова.
(Можна грати по командах, використовуючи два/три кубики.)

"Words road"
На килимі розкладаються картки одна за одною, з невеликими проміжками. Дитина йде по "доріжці", називаючи всі слова.

"Story"
Використовуються всі слова на певний звук. З них складається розповідь. Коли в історії зустрічається слово на звук – його показують дітям на картці, і вони називають його хором.
Наприклад: Жив-був (Rabbit). І була у нього чудова (rope). Наш (Rabbit) просто обожнював скакати через свою (rope) по довгій (road). А уподовж (road) росли надзвичайно красиві (roses). Кожного ранку, якщо не було (rain), наш (Rabbit) збирав прекрасні (roses) і відносив своїм друзям! Etc.
"Let’s change!"
Діти сідають в коло і перед кожним з них кладеться картка із словом (одяг/їжа). Вчитель пропонує дітям назвати свої картки: "What are you wearing?" і діти по колу – по черзі відповідають на питання. Потім вчитель називає гравців по парах і пропонує їм помінятися місцями: "Lena and Dima, change your places! Sergey and Sveta, change your places!" Після цього вчитель знову пропонує дітям назвати свої картки.

"Find the house"
На килимі розкладаються картки (5-6) із словами на 2-3 звуки, а на дошці розміщують картки з відповідними звуками (будиночки). Діти, піднімаючи картку із словом, називають його і кладуть у відповідний "будиночок", т. д. під карточку зі звуком, на який це слово починається.

"Colour letters"
На простирадлі малюють звуки/літери різними квітами. Вчитель дає команду: "Find yellow", дитина встає на літеру вказаного кольору і називає її.
(Для ускладнення, окрім літери дитина може називати слова, які на неї починаються).

"Is it true or not?"
Гру можна проводити з м'ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: "Is it true or not?" Гравець ловить м'яч і відповідає: "Yes, it’s true", або "No, it’s not true". Потім він стає ведучим і кидає м'яч наступному гравцеві.


1 комментарий:

  1. 3D TitaniumBand Rings - T-Shirt
    3D TitaniumBand Rings. $5,499.99 USD. Add to cart. 2 pieces = 1 item; 1 part = 2 parts = 4 parts = 5 titanium flask parts = 4 parts = 5 parts titanium bars = 6 parts = 6 parts = 7 ti89 titanium calculator parts = 8 parts = 7 parts = titanium engagement rings for her 8 parts = 9 parts = 10 part = 11 part = 12 part = 13 part = 18 part = 19 part = 20 part = 21 part = 22 titanium bike frame part = 23 part = 26 part =

    ОтветитьУдалить